picture

picture

PENGENALAN

Foto saya
Bandar Seri Permaisuri, Bandar Tun Razak, Malaysia
ASSALAMMUALAIKUM dan SALAM 1 MALAYSIA....kepada semua para tetamu yang berhormat sekalian...kami disini adalah dari salah sebuah syarikat bumiputra yang telah berdaftar dengan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA dan telah sekian lama menceburi didalam bidang yang berkaitan dengan memborong membekal dan pengedar sehingga sampai ke tangan dan dijamin dengan harga yang memuaskan. Diantara prodak yang kami pasarkan ialah seperti KELAPA SANTAN DAN AYAM KAMPUNG. Disini juga kami ingin memaklum kan bahawa kami juga menyediakan pengkhidmatan membekal telor ayam dan gas .
  • Lokasi : BANDAR SERI PERMAISURI,BANDAR TUN RAZAK, Malaysia
  • Alamat : Blok 05-00-01,Flat sri johor, 6km, Cheras,56100 Kuala Lumpur . MALAYSIA

Untuk maklumat lanjut sila hubungi :

Phone: 018-2755546
Komen ke blog kami atau hantarkan email
kepada: nwstimes@gmail.com
Jemput like ke page kami :-


Jumlah Paparan Halaman

Sabtu, 18 Ogos 2012

Servis Murah di Internet

Setiap perniagaan di internet memerlukan kemahiran dan penguasaan beberapa bidang teknikal dan perlukan corak dan reka bentuk yang menarik tetapi tidak semua pemilik perniagaan di internet memiliki kemahiran ini.
Jadi keperluan kepakaran reka bentuk grafik, pemasangan laman web, dan lain-lain servis berkaitan adalah penting. Maka wujudlah servis-servis ini di internet.
Servis Murah di Internet 300x225 Servis Murah di Internet
Apabila menyebut sahaja perkataan servis, sudah tentu perlu melibatkan kos dan bayaran kepada penyedia servis. Di internet, hanya perlu menggunakan enjin carian seperti Google, Yahoo dan lain-lain untuk mencari servis yang diingini.
Sebagai contoh, servis buat website. Kata kunci servis sebagai permulaan perkhidmatan yang diingini adalah amat penting dalam mencari servis yang kita ingini.
Servis Buat Website 300x170 Servis Murah di Internet
Terdapat satu laman web berbahasa Inggeris yang mengumpulkan pelbagai servis dari serata dunia. Laman web tersebut ialah Fiverr.com. Hanya dengan USD 5 sahaja, anda boleh mendapatkan pelbagai servis yang anda ingini. Kaedah pembayaran pula adalah melalui PayPal.
Fiverr 300x190 Servis Murah di Internet
Di samping itu, anda juga boleh meminta servis yang anda ingini sekiranya tiada dalam carian anda di laman web. Hanya tulis di bahagian Request Gigs dan nantikan jika ada individu yang berkebolehan menyediakan servis yang diminta.
Servis murah ini bukan hanya terdapat pada laman web Fiverr.com sahaja, malah terdapat beberapa laman web tempatan yang menyedikan platform untuk servis-servis sebegini.

Iwill.com.my

Iwill.com .my  300x194 Servis Murah di Internet
Konsep yang hampir sama sahaja seperti Fiverr.com, ianya membuka peluang untuk mendapatkan servis dari penyedia servis murah tempatan di internet. Servis bermula dari RM3 hingga maksimum RM300. Bahasa pengantar yang digunakan pula ialah Bahasa Inggeris. Kaedah pembelian servis yang diterima adalah melalui PayPal.

Murahnya.my

Murahnya.my  300x197 Servis Murah di Internet
Konsep yang boleh dikatakan hampir sama seperti Fiverr.com, Murahnya.my menawarkan platform mendapatkan servis dengan harga serendah RM10 sehingga maksimum RM100. Bahasa pengantar yang digunakan pula ialah Bahasa Melayu. Kaedah pembelian servis yang diterima adalah Kad Kredit, PayPal atau mana-mana perbankan online seperti Maybank2u, Cimb Clicks dan lain-lain yang ditawarkan melalui Webcash.com.my

Tips Memilih Servis Berkualiti

Tips Memilih Servis Berkualiti Servis Murah di Internet
Terdapat pelbagai servis yang hampir sama ditawarkan di internet tetapi anda perlu memilih servis yang berkualiti sesuai dengan kos yang akan anda laburkan. Di sini, saya ingin berkongsi beberapa tips penting dalam memilih servis yang betul dan berkualiti.

Baca Maklumat Lanjut

Setiap servis yang ditawarkan mungkin menyedikan maklumat lanjut tentang servis yang ditawarkan. Terdapat juga terma dan syarat yang dikehendaki oleh pihak penyedia servis dalam melaksanakan servis mereka. Jadi seeloknya, baca maklumat lanjut terlebih dahulu sebelum membeli servis yang ditawarkan.

 Lihat Portfolio Penyedia Servis

Sangat perlu untuk melihat hasil kerja yang pernah dilakukan oleh penyedia servis. Melalui itu, kita akan mendapat gambaran tentang servis yang ditawarkannya. Di samping itu, dapat juga kita melihat dan membandingkan kualiti servis yang disediakan dengan penyedia-penyedia servis yang lain.

 Lihat Komen Pelanggan

Komen pelanggan atau testimoni pelanggan sangat penting dalam membuat keputusan membeli servis yang ditawarkan. Ada kalanya, portfolio yang ditunjukkan sangat bagus, tetapi terdapat komen atau testimoni pelanggan yang kurang bagus tentang servis yang ditawarkan seperti mengambil masa yang sangat lama dan lain-lain lagi.
Semoga dengan tips dan artikel kali ini dapat memberikan anda panduan yang berguna dalam menjalankan perniagaan secara ‘online’. Selamat maju jaya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASTRO AWANI Online