picture

picture

PENGENALAN

Foto saya
Bandar Seri Permaisuri, Bandar Tun Razak, Malaysia
ASSALAMMUALAIKUM dan SALAM 1 MALAYSIA....kepada semua para tetamu yang berhormat sekalian...kami disini adalah dari salah sebuah syarikat bumiputra yang telah berdaftar dengan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA dan telah sekian lama menceburi didalam bidang yang berkaitan dengan memborong membekal dan pengedar sehingga sampai ke tangan dan dijamin dengan harga yang memuaskan. Diantara prodak yang kami pasarkan ialah seperti KELAPA SANTAN DAN AYAM KAMPUNG. Disini juga kami ingin memaklum kan bahawa kami juga menyediakan pengkhidmatan membekal telor ayam dan gas .
  • Lokasi : BANDAR SERI PERMAISURI,BANDAR TUN RAZAK, Malaysia
  • Alamat : Blok 05-00-01,Flat sri johor, 6km, Cheras,56100 Kuala Lumpur . MALAYSIA

Untuk maklumat lanjut sila hubungi :

Phone: 018-2755546
Komen ke blog kami atau hantarkan email
kepada: nwstimes@gmail.com
Jemput like ke page kami :-


Jumlah Paparan Halaman

Isnin, 23 September 2013

Apa Bisnes Keuntungannya 200% hingga 300%?

Peluang Menceburi Perniagaan Percetakan. Jana Pendapatan RM2,000-RM3,000 Setiap Bulan
9/10 sumber kekayaan adalah daripada perniagaan. Hanya dengan perniagaan juga anda dapat mengubah kehidupan yang biasa-biasa kepada luar biasa. Kesimpulannya untuk hidup lebih senang, jalan yang paling pantas adalah menerusi perniagaan walaupun secara kecil-kecilan. Ramai yang sudah berjaya dengan perniagaan printing ini. Keuntungan boleh mencecah  200%- 300%
Untuk itu, USAHAWAN.COM mengajak anda menceburi perniagaan percetakan. Modal yang diperlukan jauh lebih murah dan menjimatkan jika hendak dibandingkan dengan memiliki mesin-mesin industri yang lain. Tanpa perlu kepakaran khusus untuk menghasilkan produk yang memuaskan hati. Anda boleh bermula secara kecil-kecilan, pulangannya adalah sangat lumayan. Peluang bisnes percetakan yang tidak akan tepu dan masih terbuka luas untuk semua orang yang berminat.
Terdapat lebih daripada 20 peluang keusahawanan untuk diterokai, antaranya:
Urusan bisnes boleh dilakukan ketika berada di rumah, pejabat, kiosk, ekspo, kolej dan sebagainya. Pendek kata, anda tidak memerlukan ruang yang besar atau tempat yang khusus untuk melakukannya
Bukankah ianya cukup menarik?
Kelebihan Bisnes Percetakan Ini:
- Sangat ideal bagi semua golongan kerana modalnya yang amat minimum dan boleh dimulakan serta-merta
- Prospek luas! Sekolah, persatuan, kelab, peribadi, keluarga, rakan FB, sukan, perkahwinan, ekspo, festival, perayaan , syarikat swasta, koperasi, korporat ataupun organisasi kerajaan.
-  Membantu orang ramai yang baru berjinak-jinak dalam perniagaan kecil untuk memperoleh pendapatan dengan modal dan risiko yang paling rendah.
- Pelbagai jenis pakej bisnes printing yang lengkap merangkumi: BAJU, GIFT & SOUVENIER, KAD MATRIKS, PASS CARD, PRODUK SERAMIK, BUTTON BADGE, KAD BISNES, STIKER KERETA/SIGNBOARD/JERSI dll
- Latihan akan diberikan secara percuma pada bila-bila masa yang telah ditetapkan.
- Produk yang sangat mudah dipasarkan. Malah hanya melalui rakan Facebook sahaja anda boleh mendapat pelanggan.
Pasaran Bisnes Percet Tetakanap Terbuka dan Berpotensi Tinggi
Revolusi Bisnes Printing telah melalui fasa yang amat memberangsangkan. Dengan permintaan yang tinggi sebagai produk promosi, hadiah, iklan, dan cenderahati untuk syarikat, kilang, hotel, restoran, kedai, sekolah dll.
Tambahan pula, ia boleh membantu anda untuk membuat banyak barangan unik seperti T-SHIRT , JUBIN SERAMIK, PUZZLE, GLASS MUG DLL. Hadiah yang sesuai Perayaan, Festival atau Sambutan, seperti Tahun Baru, Hari Ibu & Bapa, Hari Kekasih, dan sebagainya.
Malah ada yang dapat ROI (Return of Investment) setelah hanya mendapat sekali tempahan sahaja!
Untuk golongan muda seperti pelajar IPT jangan lepaskan peluang ini. Kerana bisnes percetakan ini adalah satu peluang dinamik untuk golongan muda. Dunia kini tanpa sempadan, gunakan Facebook sebagai medium pemasaran.  Terdapat usahawan di kalangan pelajar yang menggunakan sepenuhnya Facebook dan beroperasi dari rumah sewa malah ada yang dari bilik asrama sahaja. Sasaran kepada persatuan-persatuan, kelab-kelab IPT,  rakan-rakan FB, produk untuk hasilan fotografi, malah ada juga yang berjaya menembusi pasaran korporat.
Melalui kaedah DIY (Do-It-Yourself), tidak perlu lagi untuk mencari orang tengah malah anda sendiri boleh menjadi pembekal. Tidak perlu lagi anda mengupah orang lain dan bazirkan wang ribuan ringgit.
Mengenai Usahawan.com
Usahawan.com merupakan syarikat 100% milik Bumiputera. Setiap pakej perniagaan yang kami tawarkan lengkap dengan mesin, bahan mentah, material, sesi latihan dan bantuan teknikal. Peniaga yang membeli pakej dari kami akan memiliki set perniagaan serta kelengkapan sepenuhnya tanpa sebarang syarat tambahan. Kami juga memiliki kilang pengeluaran produk berasaskan makanan yang telah mendapat pengesahan halal dari JAKIM. Segala usaha kami adalah untuk kepuasan para pelanggan. Oleh itu, kami menawarkan produk-produk terbaik dengan kualiti yang telah teruji.
HOTLINE: 1-300-888-114.
Pejabat Urusan: No 7-G, Jalan Coco Drive 3, Taman Bandar Senawang, 70450 Seremban, Negeri Sembilan
Cawangan:
No 8-48 G, Blok 8, Ground Floor, Jalan Pahat H, 15/H Dataran Otomobil, Seksyen 15, 40200 Shah Alam, Selangor

USAHAWAN.COM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASTRO AWANI Online