picture

picture

PENGENALAN

Foto saya
Bandar Seri Permaisuri, Bandar Tun Razak, Malaysia
ASSALAMMUALAIKUM dan SALAM 1 MALAYSIA....kepada semua para tetamu yang berhormat sekalian...kami disini adalah dari salah sebuah syarikat bumiputra yang telah berdaftar dengan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA dan telah sekian lama menceburi didalam bidang yang berkaitan dengan memborong membekal dan pengedar sehingga sampai ke tangan dan dijamin dengan harga yang memuaskan. Diantara prodak yang kami pasarkan ialah seperti KELAPA SANTAN DAN AYAM KAMPUNG. Disini juga kami ingin memaklum kan bahawa kami juga menyediakan pengkhidmatan membekal telor ayam dan gas .
  • Lokasi : BANDAR SERI PERMAISURI,BANDAR TUN RAZAK, Malaysia
  • Alamat : Blok 05-00-01,Flat sri johor, 6km, Cheras,56100 Kuala Lumpur . MALAYSIA

Untuk maklumat lanjut sila hubungi :

Phone: 018-2755546
Komen ke blog kami atau hantarkan email
kepada: nwstimes@gmail.com
Jemput like ke page kami :-


Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 17 September 2013

Hartanah Pulau Pinang jadi rebutan

  • Hartanah Pulau Pinang jadi rebutanHarga hartanah di Pulau Pinang naik 20 peratus dalam tempoh setahun.

PASARAN hartanah di Pulau Pinang menjadi pilihan ramai pelabur dalam dan luar negara kerana kedudukan geografinya dan taraf kehidupan berkualiti di negeri itu.

Ketua Pegawai Eksekutif iProperty Group Shaun Di Gregorio berkata, Pulau Pinang juga menjadi destinasi pilihan bagi penerima program Malaysia Rumah Keduaku, iaitu program yang menumpu kepada menarik warganegara luar untuk menetap di Malaysia.

"Harga hartanah di selatan Pulau Pinang telah naik 20 peratus berbanding setahun lalu.

"Negeri ini menjana nilai pelaburan yang baik kerana lokasi, konsep dan kualitinya," menurut Di Gregorio.

Beliau berkata, Laporan Sentimen Pasaran Hartanah Asia keluaran iProperty.com bagi separuh kedua 2013 turut menunjukkan daripada 13,000 responden yang terlibat dalam tinjauan itu, 64 peratus memilih Pulau Pinang sebagai destinasi pelaburan utama mereka di luar Lembah Klang.

Menurutnya, dengan minat yang tinggi terhadap pasaran hartanah di negeri itu, iProperty memilih untuk menganjurkan pameran hartanah iProperty.com EXPO di Pusat Konvensyen Straits Quay, Pulau Pinang yang diyakininya akan membantu pelabur dan pembeli untuk mencari hartanah masing-masing.

Ekspo itu akan berlangsung dari 13 hingga 15 September ini dan disertai pemaju hartanah terkemuka, pakar hartanah dan pembeli berminat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASTRO AWANI Online