picture

picture

PENGENALAN

Foto saya
Bandar Seri Permaisuri, Bandar Tun Razak, Malaysia
ASSALAMMUALAIKUM dan SALAM 1 MALAYSIA....kepada semua para tetamu yang berhormat sekalian...kami disini adalah dari salah sebuah syarikat bumiputra yang telah berdaftar dengan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA dan telah sekian lama menceburi didalam bidang yang berkaitan dengan memborong membekal dan pengedar sehingga sampai ke tangan dan dijamin dengan harga yang memuaskan. Diantara prodak yang kami pasarkan ialah seperti KELAPA SANTAN DAN AYAM KAMPUNG. Disini juga kami ingin memaklum kan bahawa kami juga menyediakan pengkhidmatan membekal telor ayam dan gas .
  • Lokasi : BANDAR SERI PERMAISURI,BANDAR TUN RAZAK, Malaysia
  • Alamat : Blok 05-00-01,Flat sri johor, 6km, Cheras,56100 Kuala Lumpur . MALAYSIA

Untuk maklumat lanjut sila hubungi :

Phone: 018-2755546
Komen ke blog kami atau hantarkan email
kepada: nwstimes@gmail.com
Jemput like ke page kami :-


Jumlah Paparan Halaman

Jumaat, 25 Oktober 2013

bisnes kedai RM2



Assalamumulaikum..

Disini saya ingin mencerita kan serba sedikit tentang bisnes kedai rm2. biasa lah kadang2 kalau kita pergi ke kedai rm2 kita mesti terfikir,  macam mane dea orang boleh menjual barang yang bernilai dengan harga didalam lingkungan rm2. mesti kita terfikir untung ke kalau jual dengan nilai macam tu rm2 dan macam mane dea orang boleh dapat barang yang murah dan dimana datang nye...???


Pengenalan :

Bisnes kedai rm2 adalah satu bisnes yang senang lagi mudah kerana setiap barang yang perlu dijual adalah barang-barang yang bernilai dengan harga lingkungan rm2. Barang rm2 juga adalah barang yang biase digunakan oleh kita untuk keperluan  harian yang cukup mudah untuk didapati  dan senang  boleh diperolehi oleh pengguna. Biasa nye barang-barang yang meliputi di kedai  rm2 adalah barang seperti contoh : perkakas dapur , barang hardware , barang pencuci , barang elektrik , barang mainan kanak-kanak , barang makanan dan lain-lain lagi.

Kelebihan:

Bisnes kedai RM2 amat menguntungkan kerana setiap barangan hanya bernilai RM2. Sesiapa juga mampu membeli barangan bernilai RM2 berbanding barangan lain yang sama jenis dan nilai yang berada dipasaran. barangan yang bernilai RM2 yang dijual di kedai rm2 biasenye di import dari China dimana sebenarnya membuat pesanan gabungan pengusaha kedai RM2 yang beroperasi di seluruh Malaysia dan juga pengusaha yang mempunyai modal yang besar bagi dimuatkan didalam 20 kaki dan 40 kaki kontena. Oleh itu harga yang diperolehi jauh lebih murah daripada memperolehi bekalan dengan kuantiti yang sedikit. Dengan ini pengusaha yang mengusahakan didalam bidang bisnes rm2 boleh dapat lebih keuntungan dengan sedikit sebanyak daripada mengambil barang daripada pihak ke3 atau ke 4.


Dengan ini kita  sudah sedia maklum bahawa negara kita juga adalah salah satu negara yang tidak terlepas dengan fakto ekonomi yang tidak menentu yang membuat kan harga barang dunia meningkat naik. Dengan ini kita patut perlulah menggunakan kesempatan ini untuk menjadi pengguna yang bijak lebih berjimat cermat untuk membeli barang dengan harga yang berpatutan.

Jom register disini:



Jemput like ke page kami :-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASTRO AWANI Online