picture

picture

PENGENALAN

Foto saya
Bandar Seri Permaisuri, Bandar Tun Razak, Malaysia
ASSALAMMUALAIKUM dan SALAM 1 MALAYSIA....kepada semua para tetamu yang berhormat sekalian...kami disini adalah dari salah sebuah syarikat bumiputra yang telah berdaftar dengan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA dan telah sekian lama menceburi didalam bidang yang berkaitan dengan memborong membekal dan pengedar sehingga sampai ke tangan dan dijamin dengan harga yang memuaskan. Diantara prodak yang kami pasarkan ialah seperti KELAPA SANTAN DAN AYAM KAMPUNG. Disini juga kami ingin memaklum kan bahawa kami juga menyediakan pengkhidmatan membekal telor ayam dan gas .
  • Lokasi : BANDAR SERI PERMAISURI,BANDAR TUN RAZAK, Malaysia
  • Alamat : Blok 05-00-01,Flat sri johor, 6km, Cheras,56100 Kuala Lumpur . MALAYSIA

Untuk maklumat lanjut sila hubungi :

Phone: 018-2755546
Komen ke blog kami atau hantarkan email
kepada: nwstimes@gmail.com
Jemput like ke page kami :-


Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 29 Oktober 2013

Gula thailand lagi murah dari malaysia...???




HEBOH HARGA GULA DI THAILAND DI KATAKAN RM2.10 SEN SEKILO DI MALAYSIA KINI RM2.84 SEN SEKILO ... KEDUA DUA NEGARA TIDAK MEMBERI SUBSIDI KEPADA BARANG KEPERLUAN INI ... MENGAPA THAILAND LEBIH MURAH?????

Menurut sumber di khabarkan negara Thailand yang juga tidak memberikan satu sen pun subsidi kepada gula harga runcit dipasaran negara tersebut ialah ialah RM2.10 sen sekilo sedangkan negara Malaysia yang di tadbir urus oleh UMNO dibawah kepimpinan pemimpin yang paling di puja, julang dan dikagumi oleh para penyokong,pendokong dan ahli UMNO kini Dato' Seri Najib Razak, menjualnya kepada rakyat dengan harga RM2.84 sen sekilo.

Jika berita dan laporan ini benar lagi sahih ..... Mengapa boleh terjadi jauh beza harganya?????

Adakah negara kita mengimport gula dengan membayar melebihi 10% harga pasaran terbuka sehingga terpaksa rakyat membayarnya dengan harga RM2.84 sen sekilo??????

Apakah selepas ini akan berlaku penyeludupan gula dari negara Thailand masuk kenegara kita?

Perlunya pihak berwajib dan Kerajaan UMNO 1M'sia memberikan jawapan demi pencerahan.


info:
@betul ke tak betul ni...jangan terpedaya dengan berita palsu sebelum mengenal pasti jawapan nye.....jom kawan-kawan kita sama-sama pergi check... ;-)


Jemput like ke page kami :-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASTRO AWANI Online