picture

picture

PENGENALAN

Foto saya
Bandar Seri Permaisuri, Bandar Tun Razak, Malaysia
ASSALAMMUALAIKUM dan SALAM 1 MALAYSIA....kepada semua para tetamu yang berhormat sekalian...kami disini adalah dari salah sebuah syarikat bumiputra yang telah berdaftar dengan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA dan telah sekian lama menceburi didalam bidang yang berkaitan dengan memborong membekal dan pengedar sehingga sampai ke tangan dan dijamin dengan harga yang memuaskan. Diantara prodak yang kami pasarkan ialah seperti KELAPA SANTAN DAN AYAM KAMPUNG. Disini juga kami ingin memaklum kan bahawa kami juga menyediakan pengkhidmatan membekal telor ayam dan gas .
  • Lokasi : BANDAR SERI PERMAISURI,BANDAR TUN RAZAK, Malaysia
  • Alamat : Blok 05-00-01,Flat sri johor, 6km, Cheras,56100 Kuala Lumpur . MALAYSIA

Untuk maklumat lanjut sila hubungi :

Phone: 018-2755546
Komen ke blog kami atau hantarkan email
kepada: nwstimes@gmail.com
Jemput like ke page kami :-


Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 8 Oktober 2013

Ejen insurans menjanjikan pendapatan tinggi





KAJANG 7 Okt. - Kadar perlindungan insurans dan takaful dalam kalangan rakyat negara ini yang masih rendah, berupaya menjanjikan pendapatan yang baik dalam sektor pekerjaan sebagai ejen insurans.
Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan berkata, ketika ini, pendapatan purata bagi seorang ejen insurans sepenuh masa berjumlah RM91,000 setahun.
"Ejen insurans kini merupakan profesion yang semakin digemari kerana menjanjikan potensi pendapatan yang tinggi.
"Malah, terdapat pasaran yang masih belum diterokai sepenuhnya, khususnya di kawasan luar bandar, Sabah dan Sarawak," katanya selepas merasmikan Simposium Insurans dan Takaful Antarabangsa 2013 di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), di sini hari ini.
Turut hadir ialah Ketua Pegawai Eksekutif Institut Insurans Malaysia, Khadijah Abdullah dan Dekan Fakulti Sains Dan Teknologi UKM, Prof. Dr. Sahrim Ahmad.
Kadar perlindungan insurans dan takaful di Malaysia ketika ini ialah 42 peratus.
Ahmad berkata, negara menyasarkan kadar tersebut dinaikkan kepada 75 peratus pada tahun 2020, seiring dengan hasrat Malaysia menjadi negara maju.
Tambahnya, kadar perlindungan yang masih rendah itu berkait rapat dengan kurangnya kefahaman rakyat mengenai perlindungan.
Jelasnya, perlindungan insurans dan takaful penting lebih-lebih lagi produknya kini lebih meluas meliputi pendidikan, kesihatan, pelaburan serta perlindungan kemalangan.


1 ulasan:

  1. Halo,
    Adakah anda sedang mencari pinjaman? Adakah anda memerlukan Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Peribadi, Pinjaman Perumahan / Harta, Atau adakah anda telah ditolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan atas sebab atau yang lain? Kemudian anda berada di tempat yang betul, untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! Di Firma Pinjaman Adriana Malkova kami terhad untuk memberi pinjaman kepada syarikat dan individu untuk kadar faedah 2% yang rendah dan berpatutan. Sila hubungi kami melalui e-mel hari ini di adrianamalkovaloan@gmail.com

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASTRO AWANI Online