picture

picture

PENGENALAN

Foto saya
Bandar Seri Permaisuri, Bandar Tun Razak, Malaysia
ASSALAMMUALAIKUM dan SALAM 1 MALAYSIA....kepada semua para tetamu yang berhormat sekalian...kami disini adalah dari salah sebuah syarikat bumiputra yang telah berdaftar dengan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA dan telah sekian lama menceburi didalam bidang yang berkaitan dengan memborong membekal dan pengedar sehingga sampai ke tangan dan dijamin dengan harga yang memuaskan. Diantara prodak yang kami pasarkan ialah seperti KELAPA SANTAN DAN AYAM KAMPUNG. Disini juga kami ingin memaklum kan bahawa kami juga menyediakan pengkhidmatan membekal telor ayam dan gas .
  • Lokasi : BANDAR SERI PERMAISURI,BANDAR TUN RAZAK, Malaysia
  • Alamat : Blok 05-00-01,Flat sri johor, 6km, Cheras,56100 Kuala Lumpur . MALAYSIA

Untuk maklumat lanjut sila hubungi :

Phone: 018-2755546
Komen ke blog kami atau hantarkan email
kepada: nwstimes@gmail.com
Jemput like ke page kami :-


Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 29 Oktober 2013

Pasukan Pencari Harta Karun Jumpa Benda Aneh Dalam Tanah.


[Image: ?dm=IAXX]



Menurut sumber web yang di perolehi, gambar ini di ambil di rusia ketika sekumpulan pencari harta karun telah mengesan satu objek di dalam tanah dengan menggunakan alat pengesan logam yang di sangkakan barang berharga, tetapi apabila tanah di korek, penemuan yang memeranjatkan. 



[Image: ?dm=J2UK][Image: ?dm=ZNEY]
[Image: ?dm=RMVC][Image: ?dm=5PDO]
[Image: ?dm=OUE4][Image: ?dm=ADZ0]
[Image: ?dm=1XH8][Image: ?dm=KYIN]


Apa yang mereka ketemui ialah sebuah motosikal berusia kira-kira 80 tahun. (Krasny Oktyabr) L-300, atau asal DKW Luxus 300.

Tiada siapa yang tahu bagaimana motosikal itu boleh berada di dalam tanah.



Video Hiasan.



Jemput like ke page kami :-


1 ulasan:

  1. Halo,
    Adakah anda sedang mencari pinjaman? Adakah anda memerlukan Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Peribadi, Pinjaman Perumahan / Harta, Atau adakah anda telah ditolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan atas sebab atau yang lain? Kemudian anda berada di tempat yang betul, untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! Di Firma Pinjaman Adriana Malkova kami terhad untuk memberi pinjaman kepada syarikat dan individu untuk kadar faedah 2% yang rendah dan berpatutan. Sila hubungi kami melalui e-mel hari ini di adrianamalkovaloan@gmail.com

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASTRO AWANI Online